Så började Det också Det så

Jag minns den här tröttheten också. Den kom av något annat, då: 2009, sommar – jag ligger på rygg på kuddar på golvet och ser på parkour-film på datorn, skrivbordet ovanför mina fötter..min kropp har just berättat för mig att jag måste skilja mig från min fru, barnens mamma – snap (!), skrek den, ryggen gick av när jag klev upp ur havet, den varma fina sommaren: iskall insikt, du behöver lämna din fru, du har inte varit Ärlig mot en levande själ på flera Flera år, du. Behöver lämna din fru. Jag sov den sommaren. När jag vaknade hade jag en ny reklamslogan på nyckelknippan, en bostadsrätt bakom kiosken och barnen varannan vecka. Den här tröttheten. Hjälp mig (oss)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0