Det fungerar

Och jag blickar tillbaka över en massa tid. En tid där jag inte skrivit men allting detta Faktiskt Fungerat.

Så. Det är egentligen bara det jag vill säga - med denna, första update på två månader: det här må ha varit någonslags experiment från allra första början eller försök till överlevnadsstrategi eller jag vet inte..men nu, är det här en Livsstil - och naturligt, jag och Hon är fortfarande ett par och happy as ever, liksom, firade ett år tillsammans med en helg i London precis, och har hittat balans mellan nära och lagom, det är en fin, Riktig Relation, och jag mår bra i den.

Samtidigt blev mitt häng med A ungefär två månader långt - en, stillsamt delad tid där jag gradvis, till sist glasklart, förstod att det jag vill ha från "en annan" är nära vila, värme, känna = inte bara sex, absolut inte bara sex, utan mer och viktigare andas, sova, ligga intill.

Jag ska säga ärligt att jag blev förvånad, trodde inte - antog nog polysexuell, visade sig vara polysensuell.
Och.

Hon har kunnat hantera detta, Hon lärde sig - precis som jag, i början, strategier för att göra detta, skiljas åt och vara från och med igen och komma nära, släppa taget för att komma tillbaks, få ha kvar genom att hålla löst.

Så. Jag tror verkligen på det här. Jag tycker det bevisats fungera. Även om det just nu igen är bara Hon & Jag kommer det nya tider när Någon Annan, hon eller jag - who knows, och: då vet vi, det fungerar och vi. Vi kan, faktiskt, det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0