Finnas Flera

Och det är Mer - det enda som är dåligt är att det är Ur Synk, just nu är det jag Mer och Hon mindre, jag vill Mer och Hon orkar Mindre, men visst kommer det Bli Mer ändå.

Det handlar ju också om detta. Det att man i tider, oftast, inte är eller vill, orkar - ska, vara Allt, utan centrum, visserligen, men inte Svarta Hålet slukar allting annat, utan bara basen resten utgår från.

Hon är min Bas - allt är som det ska, vi är närmare varandra än kanske någonsin, firar nyår stilla tvåsamhet och tid med barn och utan barn och mhm, allt är som det ska.

Ändå vill jag Mer och Andra, kommer mer och andra - Hon säger, nej gör inte det nu, när jag inte kan och allting sån't, men vi pratar och jag vill påstå Hon menar inte bara säger det är OK när det känns OK och Hon ligger nära, så himla nära - mig, vi somnar, jag tror det kommer Finnas Flera innan den här perioden är slut.

Och vi säger 10 månader imorgon, om 10 månader till - vi vill det, kommer vi behöva jobba, och att man kan gå emot samtidigt som man går ifrån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0