Mellantid

Det är ställtid just nu. Tiden mellan rutorna. Inte som i att ingenting sker - och även när ingenting händer är Det betydelsebärande i sig. I onsdags låg jag exempelvis inte med en annan tjej.

Det var det där med att vi hade Planerat, schemalagt och kommit överens - om ett möte med 'nother couple, onsdagen den 7:e, men så blir Hon sjuk efter en kanske lite för intensiv helg, och jag säger Vi får ställa in, Men du kan gå själv - svarar Hon då, och oooh, blir jag rätt förvånad faktiskt, jag trodde inte Hon var Där. Funderar igenom - och kommer fram till att, nej, det vill jag faktiskt inte, däremot träffa enbart tjejen själv, could do That, och OK: gör det då, känns lite svårt - men, vill träna mig på det här och hitta balans mellan dina och mina villkor.

Men - så blir hon sjuk också, och bara jag och snubben kvar, och hahah, nej inte riktigt aktuellt längre = det blir en vecka i fromhetens tecken, och ärligt tror jag det var exakt vad jag Behövde.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0