När vi båda delar säng med någon annan

"Hej, OK - tack för du berättar, känns bra med dina små statusuppdateringar, hoppas inte jobbigt..och: glad du haft bra kväll och vet skönt med sällskap = approved! :)

Men du, jag är drabbad av Längtan- och Saknad-tsunami den här natten = gör ont inte ha dig här, vill så gärna sova med dig och så Är du med någon annan, jag är inte så rädd eller ledsen, direkt - som i att jag oroar mig, det bara gör ont, om du förstår..jag längtar något galet efter din värme, vår värme - säg att den Finns för Oss fortfarande? Dryga två veckor till känns sååå så långt just nu. Min kväll i sin tur: bra - mycket delad närhet också, vill du veta mer än så får du fråga.

Tänker: klarar vi den här intensiteten i utmanandet av relation lika lång tid till? Dom här 48-timmars passen ni har tillsammans utan mig och utan riktig reconnection för oss efteråt är oerhört tunga, svårt just här och nu - den här natten, ont, men då åker du väl därifrån och "hem" idag söndag i alla fall? Låta oss vila lite? Missförstå mig inte, ok, jag är glad och mår bra och kvällen fin, men ändå: i mitt hjärta, känner jag mig lite trött, och som att jag bara vill kura ihop mig och ligga nära dig och andas din lukt. Mjuk.

kram vännen."

- Mail skickat sön 8:e maj kl. 03.05 (jag till Henne)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0