Vi Två

Det går vidare. En tid av intensitet. Som jag inte tror - eller egentligen vill, ska komma tillbaka. Det är just nu. När det ska formas. Det behöver vara så här.

För jag sover. Med S - också. Eller: jag sover faktiskt inte med S, för jag har lovat Henne låta bli, men jag ligger med henne, den här gången alltså tvärtom mot i tisdags (med A) = sex men ingen mjuk delad närhet. Och det är bra men dåligt: satisfying men ändå absolut inte. Det här - att dela sex men inte ömhet med någon, du skulle sagt ha en KK - är inte vad jag söker. Jag ser det tydligt nu och på det viset har det här varit allting Värt, enter: ny insikt. Förmiddagen efter ångrar jag inget men bestämmer mig direkt (enkelt) för Inte Igen och åker till Henne.

Och vi. Älskar den här dagen.
Det är en lördag att tona upp Eftertexterna över.
Så här det skulle kunna sluta (... happily forever after).
Nu är allt exakt som vi vill att det ska vara - och vi Vet det.

Den här bloggen skulle handla om att jag vill att min tjej ska kunna ligga med andra - och vad som händer när det blir Svårt. Nu handlar den om att vi är på god väg att lära oss Göra Det båda två.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0