'n Why .. . ?

Hon frågar mig Varför - och inte som i ett förebrående ifrågasättande Varför, utan utslag av av genuint, uppriktigt intresse: varför i Hela Fridens, osv, har jag sovit (och inte bara knullat (och just DET - har jag visserligen inte gjort (ännu), men ändå)) med A när jag Har Henne?

Ett Axplock av Skäl

-
Känslan av connection man når när man delar Nära med en annan människa, något djupt mycket mer än Sex - snarare, i så fall, Tillit och Delad Ömhet, jag tror jag ser det som en stor del av livet, och varför skulle vi inte, liksom: Livet? 

- Ja, för jag är en oförbätterlig Mjukis, jag erkänner: jag. Tycker om att försöka Vara Bra för en annan människa och tycker om när någon annan visar mig omtanke..värme - frivilligt kommer sïg Nära. Då blir det, igen, mer än sex - och, tillbaka till sensualitet: någon (Hon), sa - fäst inte så stort avseende vid ord, nej jag gör inte det men just det makes sense och handlar om varför knullar jag inte bara med dom, va' ska jag Kramas med dom också för DÅ.. ?

- Det är - ja, slitet ord - men: spännande, att få använda delar av min personlighet jag inte behöver i min vanliga trygga vardag, där jag vet jag har allt som behövs.. Det där att inte riktigt veta om det kommer fungera, utan Anstränga Sig - bli utmanad, göra mitt bästa, kämpa, pröva. Ovissheten - glädjen när det går hem och så vidare och så vidare. Vi är. Jägare och/eller Samlare, eller hur: ibland. Tror jag att jag är båda!

- ... ett självändamål, ja absolut - det är ändå så att om inte Med Flera, kommer det bli Ingen: jag har bestämt mig, att aldrig någonsin igen låsa in mig i ett monogamiskt förnekande av Liv. Därför måste jag.. Vi - träna, och hur Tränar man om inte På Fältet. Jag säger inte att hon (A) var ett verktyg, men hon var en del av en agenda och den (agendan) är - faktiskt verkligen, på riktigt - inte Viktig för mig, bara, utan helt jävla friggin' Livs-
avgörande.

Hennes tårar kommer till en paus - som blir till ett stopp som blir ett Ja, jag vet. Jag är också precis så'n - jag har bara. Aldrig varit med någon som är som mig själv. Nej, vet du - inte jag heller. Och det är bland annat därför, jag faktiskt verkligen - Tror på det Här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0