Men snart

Jag har inte berättat så mycket (något) om M. Jag har inte gjort det för att om jag inte varit mitt uppe i det själv har jag upplevt att Hon varit det, alltså min partner - i det att Hantera, att jag är med någon annan.

För det har jag varit, sedan i somras, och den här gången på riktigt - som i att det är någon/-t som berör/-t mig på djupet/-n. Vi träffades första gången för längesen genom vänner, samma vänner som nu tog oss ut på en resa tillsammans - min bil genom Europa, festival och regn och tält, vi Kom In Under den veckan och på vägen hem lyssnar vi på Neurosis på lika nattsvarta vägar som rinner precis lika fritt genom dimma och utdragna ljus och då finns det absolut inget tvivel om att det här Är På Riktigt: "är det här något vi kan få med oss över gränsen eller kommer det fastna i tullen?".

Vi fick det med oss ända hem och innan hon försvann igen, för hösten - kommer tillbaks igen i vinter, hade jag, precis som Hon, också en Vän Utöver, som är mer som kärlek än vän eller KK, och nu: allting fint, men.

Jag ska berätta mer om Men snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0