Och Agnostikern

Någon annan som inte är fullt lika imponerad men som förefaller tänkt igenom ämnet minst lika mycket, så mycket att det blivit ett eget spår på en grym textbaserad skiva, är Emil Jensen.

Han har inte bara Tänkt, han har Retat Upp sig: Emil Jensen - Polygami.

Och fast jag förstås inte håller med om slutsatsen gillar jag ändå retoriken, det är ungefär som när Magnus Betner säger Dåliga Djur Dör och menar att klimatförändringarnas följder för den biologiska mångfalden inte gör något - det är verkligen inte så jag tänker, men det är effektivt, träffsäkert uttryckt och därför awesome ändå. 

Så för att visa hur mycket jag faktiskt tycker om Emil Jensen (ja, älskar skulle jag vilja säga - hade nog till och med kunnat tänka mig ligga med honom bara för att uttrycka hur - fast då troligtvis på ett sån't där, ni vet - Oooh-Tack-Men-Nästa-Gång-Hyr-Vi-En-Film-Istället-OK-Och-En-Film-Vi-Verkligen-Ser-På-Och-Inget-Ligga-Nej-Inget-Ligga-Film-Och-Vi-Håller-Inte-Ens-Handen-Nej-Herregud-Verkligen-Inte-Handen-Men-Satan-Du-Är-En-Awesome-Dude-OK-Nu-Ser-Vi-På-Film-typ-av-Ligg) - lyssnar vi också på den här, fantastiska most amazing, Vackrast i Världen:



Med sin uppenbara tilltro till människans förmåga att tänka och bestämma själv tror jag Emil Jensen skulle kunnat respektera en polygam livsstil han också, om han bara lät bli skrämma sig så (och kanske fick den bättre presenterat för sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0